از برنامه ریزی برای سئو خود غافل نشوید

نکات و مطالب هرچند کوچک در سئو را به کارمندان خود  آموزش دهید.

برای جدی گرفتن موارد مربوط به سئو توسط کارمندانتان. آسیب های مالی که برای شرکت های دیگر پیش آمده، ومیزان آسیب های مالی که در اثر از دست دادن ترافیک وب سایت تان دچار خواهید شد را  به عنوان یک سوژه تحقیقاتی در دستور کاری قراردهید.

با تاکید بر روی تعادل کلمات کلیدی کاربران خود را مشتاق به خواندن محتوای سایت خود کنید. تولید محتوای منحصر به فرد را در دستور کاری خود قراردهید و با این کار مدت زمان بازدید و توقف کاربران از سایت خود را افزایش دهید. یک محتوی جذاب خود کلمات کلیدی مناسب را به همراه دارد پس برای کلمات کلیدی خود محتوا تولید نکنید. به هیچ عنوان صفحه سایت خودرا پر از کلمات کلیدی نکنید و در یک صفحه بیشتر از سه کلمه کلیدی باید بصورت طبیعی باشد.

با کنترل لینک های داخلی و لینکهای خارجی که به سایت شما شده است از اسپم نبودن آنها مطمئن شوید. زیرا گاهی رقبا بصورت مغرضانه لینکهای را به سایت شما انجام می دهند که از نظر گوگل امتیاز منفی برای شما تلقی می شود.

با تمان این نظارت ها باز هم با مشاوران بهینه سازی در تماس باشید و از الگوریتم های جدید در بهینه سازی با خبر باشید.

اگر از دسته کسانی هستید که از این بروز رسانی ها آسیب دیده اید با برنامه دقیق و دراز مدت روی سئو سایت اقدام کنید و حتی اگر می توانید با طراحی وب سایت جدید میزان آسیب تجارت خود را کاهش داده و یا متوقف کنید.


print



rating
  نظرات

نظری وجود ندارد.

نام
ایمیل
وب سایت
عنوان
نظر
کد CAPTCHA
وارد نمودن کد